Táto polievka zmení vašu postavu za 7 dní. Stratila som už 5 kg úplne bez námahy!

Ak máte pocit, že ste počas sviatkov nabrali niekoľko kíl navyše a chcete sa ich rýchlo zbaviť, máme pre vás skvelý tip na stravu… 

Táto strava čistí črevá a je diuretikum, čo prispieva k úbytku hmotnosti. Vzhľadom na nedostatok bielkovín, vápnika a ďalších vitamínov rozpustných v tukoch by sa nemala používať dlhšie ako týždeň. Tento krátky čas však postačuje k poklesu váhy až o 5 kilogramov. Samozrejme, za predpokladu, že budete dodržiavať nižšie uvedené menu …

Kapustová diéta vám umožní stratu 4-5 kg za týždeň. To je dobrý úvod pre ďalšie chudnutie. Diéta spočíva v zavedení do menu veľkého množstva zeleniny, najmä kapusty, ktoré sú bohatým zdrojom vitamínov a živín, ako aj vlákniny. Základným jedlom je kapustová polievka, v ktorej dominuje talianska kapusta (ľahšie stráviteľné ako biela). Môžete ju jesť bez obmedzení, vždy keď máte hlad.

Počas stravovania musíte tiež piť veľa nesýtenej vody – najmenej osem pohárov denne. Avšak zakázaný je alkohol, sladené sýtené nápoje, sladké nápoje a cukor, živočíšne tuky a červené mäso. V malom množstve sú povolené obilné výrobky, odstredené mlieko a hydina, ale objavujú sa až od piateho dňa. Diéta je ľahko použiteľná aj pre náročných ľudí. Môžete variť viac polievky, ktorú nalejete do štvorlitrovej nádoby a vezmeme si ju s sebou, napríklad do práce – je tiež chutná chladená.

Pri použití tejto diéty nemáte pocit hladu, pretože vlákno napĺňa žalúdok a vytvára pocit sýtosti. Tretí deň sa môžete stretnúť s dočasnými bolesťami hlavy a zhoršením nálady, ale potom pocítite nával energie. Ak si chceme zachovať váhu po stratení pár kíl, po skončení diéty je potrebné znížiť denný kalorický príjem, najlepšie na 1800 kcal pre ženy a 2000 kcal pre mužov.

Kapustová diéta – menu na sedem dní

Deň 1: polievka + surové ovocie (asi 70 dkg v niekoľkých malých porciách), okrem čerešní, banánov a avokáda
Deň 2: polievka + zelenina (asi 1 kg v niekoľkých porciách), okrem hrášku, fazule, kukurice, zemiakov
Deň 3: polievka + ovocie (cca 1/2 kg), s výnimkou čerešní, banánov a avokáda + zelenina, s výnimkou hrachu, fazule, kukurice, zemiakov

Deň 4: polievka + dva poháre odstredeného mlieka + dva, tri banány
Deň 5: polievka + kuracie prsia (cca. 25 gramov) varené alebo grilované bez tuku + rajčiny (1/2 kg)
Deň 6: polievka + filet z Mintaje (cca. 25 dag), dusené s polovicou lyžičky oleja + zelenina, ako je napríklad, brokolica, hlávkový šalát (cca 1,2 kg).
Deň 7: polievka + zelenina (asi 1/2 kg), okrem hrášku, fazule, kukurice, zemiakov + varená tmavá ryža (1 šálka)

 

 

Prečítal si si článok až do konca? Zaujal ťa? Potom môžeš prácu redaktora odmeniť tým, že dáš článku na Facebooku lajk alebo ho budeš zdieľať ďakujeme.

You Might Also Like